Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 9 april 2014

Igen...

Precis när man igen har kommit igång med träningen efter sjukdom så kommer ytterligare en förkylning... Men än så länge är den inte så illa, har vilat hela eftermiddagen och druckit mycket vatten under dagen, nu laddar jag med grönt te och lite senare blir det B&J till Greys. Så jag hoppas att den här dagens försök till återhämtning har lyckats så jag kommer iväg på jobbet imorgon.

Vill även ge en stor eloge till mina kära kollegor som i måndags hade köpt blommor och gjort ett kort till mig, och igår när vi hade en liten "delpristävling" i vår träningsutmaning, som gick ut på att samla mest poäng under förra veckan (Vilken jag absolut inte vann), gav mig ett pris som frigör mer tid och fler möjligheter till träning, nämligen ett presentkort på två matlådor, vilket gör att jag inte behöver laga mat någon dag framöver utan bara kan hämta ut matlådor på serveringen i Böle.
Vilket jag blev så glad över då jag kanske är den som har svårast att hitta tid till träning av mina kollegor eftersom Peter är borta en del. Men nu är jag ju sjuk så jag sparar presentkortet till en dag då jag kan köra ett stenhårt träningspass hemma efter en lång arbetsdag utan att behöva laga mat =)

Nu blir det lite mer te samt B&J. Hade lite "otur" när jag handlade i måndags då man fick rabatt om man köpte två B&J istället för en... =D  Jag slog till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar