Lilypie Third Birthday tickers

söndag 6 april 2014

Nya skor!

Det har varit lite mycket nu, därav tystnaden på bloggen...

Men iaf så hade jag och Tove lite kvalitetstid på stan i onsdags så både hon och jag fick grejer. Fick är väl kanske fel ord, men vi var iaf glada och nöjda när vi åkte från stan för att träffa Anna och Johanna.
Dit jag vill komma är att jag köpte ett par nya löparskor som jag har varit så sugen på att testa, men självklart så kom en förkylning i vägen, som vanligt.... Men nu på eftermiddagen trotsade jag den och gav mig ut på en liten runda, 5km, vilken gick jättebra. Skorna kändes lite annorlunda jämfört med mina gamla, men supersköna. Så nu längtar jag ut till nästa tur redan!

Jag tror att jag och mina skor kommer att trivas bra tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar