Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 22 april 2014

Underbara vår!

Jag har varit på så himla bra humör den sista veckan. Det beror nog på lite olika saker, men att vädret är fint och våren är här har stor betydelse tror jag, plus att det inte är så länge kvar tills vi åker utomlands =)
Jag har liksom haft mer lust till allt.
Löpningen flyter på bra trots att gymträningen uteblir, maten är roligare och lättare vilket gör att jag äter bättre trots att jag hela tiden äter det jag är sugen på, Tove är på så bra humör vilket gör att det är ännu roligare att hitta på saker tillsammans (igår planterade vi lite tillsammans och idag tog vi en promenad när vi kom hem istället för att slappa framför tvn) till och med hushållssysslorna känns bättre, dock inte roligt, men de blir av och känns inte så framtvingade.

Livet är gott just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar