Lilypie Third Birthday tickers

lördag 26 april 2014

Underbara helg

Igår hade jag en tidig fredag och slutade kl. 12. Då åkte vi in till stan och shoppade lite. Det blev bland annat nya överdragsbyxor till Tove, samt en Ariel-baddräkt, en hel del kläder inför resan och sommaren till T, jag fick nya bikinitrosor, linne, flipflop plus några saker till.
Den här dagen började med sovmorgon, en lååång och god frukost. Efter det bestämde Peter sig för att byta till sommardäck så han åkte till sin mamma där han har alla däck, så då passade det ju ypperligt för mig att ta en löprunda dit. Jag tog en extra sväng på 2km så jag kunde få till 5km. Det kändes skit under löpningen och jag fick håll och var tvungen att gå riktigt mycket, och hur varm jag blev ska vi inte ens prata om. Men gissa då att jag blev förvånad när min tid var bättre än på länge och min kilometertid var rätt bra på 3 av kilometrarna, super bra på 1 km och hur kass som helst på 1 km. Grymt nöjd blev jag iaf. Så nu är jag ju supersugen att ge mig ut och springa imorgon med, men jag hade bestämt att jag skulle till gymmet för ett intervallpass och lite styrka, jag får se vad jag har lust med imorgon. Något blir det iaf.

Resten av dagen har varit helt underbar. Shopping på Maxi med Tove. När vi kom hem tvättade Peter bilarna och jag var med Tove ute på studsmattan tillsammans med grannflickan. Dom lekte och hade superskoj, roligt att se hur skoj Tove kan ha tillsammans med kompisar, hur lätt barn hittar varandra och har roligt tillsammans.
Vi åt god grillad mat och sitter just nu och dippar lite grönsaker. Jag tänkte även roa mig med att kika på IKEAs hemsida! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar