Lilypie Third Birthday tickers

lördag 25 april 2015

Typiskt

När jag tyckte jag hade tur som fick komma hem snabbt från BB och mådde så himla bra så kommer bakslaget som ett brev på posten... 😩
Jag fick akut superont i magen natten mot fredag så Peter fick ringa ambulans och jag åkte in på akuten.
De trodde att det kunde vara något med livmodern eller blindtarmen, men efter undersökningar så konstaterade de att livmodern såg fin ut och efter skiktröntgen så såg även blindtarmen bra ut, eller de såg aldrig blindtarmen då livmodern fortfarande är stor, men om den var inflammerad skulle de iaf se gegga i området förstod jag det som, men något sådant fanns inte.
Smärtorna blev bättre redan då jag kom till akuten, men jag kunde inte flytta mig utan hjälp och hade fortfarande ganska så skitont 😨
Så Peter fick sova kvar på sjukhuset natten som var då jag inte kunde lyfta eller byta blöjor eller liknade ..

Iaf så hade jag bra värden när jag kom in, men de har försämrats var sjätte timme då de tar prover på mig .
I morse då läkaren undersökte mig hade jag nästan inget ont alls, men mina värden var dåliga och de satte in starkare antibiotika på mig och ska kolla mina värden kl. 6 imorgon igen. Men idag blev jag utsläppt några timmar och fick träffa Tove och äta pizza 🍕 , det var ju hur gott som helst efter att ha varit fastande i nästan 1,5 Dygn ... Utifall de skulle vara tvungna att operera.
Så nu håller jag tummarna att allt ser bra ut imorgon och jag kan få antibiotika i tablettform och få vara hemma.

Men ikväll myser jag och Oscar till gladiatorerna och äter lite godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar