Lilypie Third Birthday tickers

lördag 4 april 2015

Påsken

Påsken har vi spenderat i åkersjön och blir nog kvar iaf tills på måndag om ingen bebis vill komma innan det.
Vi har haft fantastiskt väder även om det har blåst lite, så har vi kunnat varit ute hela tiden och jag har solat en del, och fått lite färg precis som det ska vara under våren. Vi har ätit en massa gott, Tove har lekt ute konstant, jag har vilat ute, åkt pulka och stjärtlapp, och idag var även jag ute på en skotertur, tror inte det är många gravida som är det dagen innan det är tänkt att det ska komma en bebis 😁
Men magen känns för hög än för att det ska bli någon bebis, den kommer väl när den är redo, ingen idé att hetsa upp sig över att den inte kommit före bf (vilket hade varit skönt) eller på bf, det är ju samma bebis som kommer ut oavsett när den kommer. Jag känner lugnet 😉 och just nu njuter jag av påsken med min redan perfekta familj.

Lägger in lite bilder när vi kommit hem och har bättre internet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar