Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 13 oktober 2009

Bilder

Det ÄR mycket roligare att läsa blogginlägg om det finns lite bilder med, men jag orkar helt enkelt inte ta några bilder, och om jag väl har tagit några bilder så har min dator blivit så seg att på att lägga in dem, men jag lovar att det kommer bilder snart.
Jag har kommit fram till att det enda jag skriver här på bloggen är min träning, i stort sett iaf. Jag kan just inte skriva något om jobbet pga sekretessen, och i övrigt så händer det inte så mycket i mitt liv. Jo, idag har jag ätit tre muffins och har nu dåligt samvete över det. Sånt som man inte ska äta i mängder varje dag ska man inte ha hemma!
Jo, idag insåg jag att världen är liten... Hon som jobbar i köket hos oss på förskolan är släkt med Felicia och min mentor som jag hade första träffen med idag bor granne med min farmor och känner henne väl.

Nu ska jag slappa framför tvn!

//Sara

1 kommentar: