Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 7 oktober 2009

Onsdag igen!

En vecka sedan jag skrev, det har väl inte hänt så mycket sedan dess.
Jag har varit i Änge och hälsat på mitt gamla jobb, det var dumt, nu inser jag hur mycket jag saknar dom!!!
Jag var även barnvakt åt Robin på lördagen när hans föräldrar var på fest i Kaxås, Jag fick älgfärs och kantareller och hjortron i betalning, TOPPEN!!
Jag sprang 1.2mil på en tid jag är riktigt nöjd med, är framförallt nöjd att jag joggade hela sträckan förutom kanske ca. 100m =)
Jag har börjat sticka på en halsduk, får se hur den blir, kan visa bild då den är klar, men jag är rädd det kommer att ta ett tag...
Jag var på Rådhuset på en introduktion för nyanställda i Östersundskommun, det var helt ok, god mat och trevligt att träffa gamla klasskompisar!
Sedan så har jag väl tränat en del, träningen är rolig och känns bra just nu! =D

//Sara

1 kommentar:

  1. Sara du är så sjukt duktig med träningen!!! Själv har jag ett stort behov av det då ryggen och nacken snart knäcks på jobbet men lik förbannat tar jag mig inte iväg...tips?

    Kram kram
    /Anna E

    SvaraRadera