Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 27 oktober 2009

Långtråkigt

Alltid när jag har långtråkigt brukar jag kika på kläder på nätet, och ganska ofta shoppa lite =S Den här kvällen har jag bara kikat lite, men är sjukt sugen på några plagg:

Den här jackan ska jag nog ner på H&M och prova iaf. Är i stort behov av en vinterjacka, men vet inte vad jag vill ha för jacka... En lite snyggare? Något att ha på jobbet? Någon lite sportigare som ändå är varm? Skidjacka? Åhh... Jag vet inte.

Den här tröjan är också riktigt fin, men frågan är hur den skulle se ut på mig, jag är ju inte riktigt sådär smal... =S
Samma om den här tunikan/klänningen..
Jag får kanske bege mig ner till H&M för att prova alla, det är nästan enklare än att skicka efter och skicka tillbaka om det inte skulle passa...
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar