Lilypie Third Birthday tickers

söndag 11 oktober 2009

Nya skidor

I helgen har jag köpt nya skidor, det känns superbra!! Nu gruvar jag mig bara massor för den där jäkla vallningen, hur i hel.... ska jag klara av det?! Hoppas på en kurs =) Ska ev iväg på ett "träningsläger" v.4, det kan nog vara bra tror jag.
"Fick" även tillbaka min cykel efter många samtal och till slut en lätt irriterad ton... Fick tillbaka den lagomt till snön kommer, det är ju toppen! *lätt ironisk*
Satt förra söndagen och gjorde ett träningsschema för några veckor framöver, den här veckan har jag iaf hållt det, får se hur det går framöver. Och Anna E, jag vet inte hur man ska göra för att vara motiverad, men i vårt yrke är det bra att ha stark mage och rygg tror jag, och framförallt tänka på hur vi gör när vi lyfter. Jag var noll motiverad i början, men när jag märkte att det gick bättre och bättre blev det roligare och jag kände mig mer motiverad. Du får leta bland alla våra gamla skolpapper och kolla om du hittar det vi läste om motivation =)

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar