Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 20 oktober 2009

Jag orkar inte...

Den här veckan ÄR inte rolig...
Hade en träff med andra förskolor i måndags för att fixa våra hemsidor, sedan en träff med Barn och Utbildning, skyndade mig hem för att träna lite, sedan diska, hade massor med disk, kollade även upp lite bland mina försäkringar, en djungel det där... Idag var det först jobb sedan en utbildning för mig och en till från förskolan, sedan hem för att gå iväg och träna, skulle ta ett bad, men hade inte någon ro i kroppen så det blev inget långt bad. Ska diska lite mer snart och skulle behöva fixa lite till jobbet.
Imorgon ska jag äta middag hos Farmor, måste baka när jag kommer hem på kvällen, på torsdag stänger jag på förskolan, sedan är det möte, måste baka mer då jag kommer hem på kvällen då efter som det är jag som har fredagsfika på jobbet den här veckan. Måste även hinna med att köpa något mjölkfritt, MEN NÄR? Ett annat stressmoment är att jag verkligen skulle behöva tvätta, men det verkar som om alla andra också måste det, helt omöjligt att få tag i en tvättid!!!! Och jag SKA följa min träningsplanering den här veckan...

Jag har ingen ork till något nu, kommer absolut INTE att hinna med någon städning tills på fredag när Anna oh Johanna kommer... Känner mig gråtfärdig konstant när jag tänker på allt jag ska göra, orkar inte...

Men klarar jag den här veckan så klarar jag det mesta.


//Sara

2 kommentarer:

  1. Klart du gör sara! Man klarar det mesta bara man ger sig f-n på det men sen kanske man har mindre ork till annat! Vad ska ni göra på fredag då? Kram

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju städa o dricka öl samtidigt så blir det desto roligare.. =)KRAM Anna

    SvaraRadera