Lilypie Third Birthday tickers

måndag 26 oktober 2009

Första sjukdagen...

... på nya jobbet. Jag är inte superförkyld, men känner av lite i halsen samt att kroppen känns överkörd och jag fryser hela tiden, är ganska säker på att jag har feber, så jag ska vara hemma imorgon med har jag bestämt. Men det känns sådär att ringa och sjukanmäla sig när jag inte ens låter sjuk... Men det ÄR jag!
Tänkte att jag skulle passa på att få en del gjort hemma idag, men jag har verkligen ingen ork till det. Jag har sedan jag ringde och sjukanmälde mig kl.07.00, varit vaken i ca 3timmar, alltså mest sovit.

Helgen:
I fredags kom Anna och Johanna hit, det var väldigt trevligt. Vi åt tacos och drack måttligt med alkohol =) I lördags var jag på stan och fikade lite, köpte vallor så det bara är att valla och åka den dagen jag vill det (saknas bara lite snö). Kikade även på en ny tv, det lutar mot att det blir en ny tv den här månaden, ska bara räkna lite på det först så jag verkligen har råd. Sedan åt jag, jessica och anders mat från lilla Siam, supergott!! Sedan spelade vi spel med jessica, johan och erika. Jag tycker verkligen att det är superskoj att spela spel!

Jag har i två-tre inlägg haft listor med saker jag vill ha/behöver. Tänkte skriva upp några saker jag har köpt av dem nu:
  • Cykel
  • Våtdräkt
  • Skidor och pjäxor
  • Löparskor

Och inom ca en vecka har jag mest troligt köpt:

  • TV
  • Säng

Det har gått åt mycket pengar, men nu har jag dessa saker iaf! =)

Nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te!

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar