Lilypie Third Birthday tickers

söndag 24 januari 2010

10km!

I lördags åkte jag 10km skidor! Jag är supernöjd med det, och det gick ganska lätt, kanske inte så fort, men lätt. Tänkte åka idag också, men lite för mycket alkohol igår gjorde att kroppen var lite seg idag. Men jag tar med mig skidorna på jobbet imorgon och åker då istället, alltså när jag slutat =)
Det känns som jag ligger efter med saker även fast jag inte har något jag måste göra, fast den här veckan ska jag skriva en "att göra lista" och allt ska hinnas med före fredag när vi åker till Storhogna:

Att göra:
  • Tvätta
  • Diska
  • Dammsuga
  • Posta brev
  • Fixa lunchen till Söndag
  • Betala räkningar
  • Packa till helgen
  • Besöka Lindex på Lillänge

Kanske något mer, får se.

Ska ju förutom de sakerna hinna med jobb, möten, träning, hälsa på farmor och sova.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar