Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 12 januari 2010

Tisdag idag!

Jag har alltid min tidiga dag på tisdagar, så jag slutar alltid 15.00, men idag slutade jag 12.30! Jag gjorde så för att jag tar min planering som jag egentligen har mellan 12.30-15.00 imorgon kl.16 istället, för då har jag två samtal, ett inskolningssamtal och ett utvecklingssamtal.
Så idag kl. 12.30 bar det iväg till skidsåret, måste tillägga att det var -17grader, så jag tycker att jag gjorde det väldigt bra som åkte 6km i kylan. Och det gick bra förutom att pjäxans snörning gick sönder då jag skulle knyta dem, och att det inte gick så snabbt. Jag tror jag kan åka snabbare konditionsmässigt, men jag har så dålig teknik och inte vanan så det går inte...
Sedan gick jag på stan med Anna lite och köpte ett nytt pannband eftersom jag slarvat bort ett, köpte ny plånbok eftersom min gick sönder när jag skulle betala på HM, jag lämnade även in mina pjäxor, så de skulle lämna in dem till en skomakare då de inte hade några nya i min storlek så jag ska hämta dem på fredag. Tur det ska bli kallt igen så jag inte "missar" några skidturer pga att jag inte har några pjäxor. Sen träffade vi Johanna och åt Sushi tillsammans, SUPERGOTT!! Och efter det tog vi en kopp kaffe på news och en liten kladdkaka, och pratade massor!! Väldigt trevligt.

Fick ett mms i natt på en väldigt söt och nyfödd Meja, Grattis Eva och Pierre!

Imorgon blir det jobb, ganska länge, sedan spinning. Jag har längtat lite till spinningen nu när det har varit jul och nyår! Äntligen sätter det igång!

KRAMAR!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar