Lilypie Third Birthday tickers

söndag 17 januari 2010

Fredag-Söndag

Hade en bra jobbdag i fredags, vissa dagar är bara sådana att jag verkligen känner att jag älskar mitt jobb. Som när jag får sitta och gosa med en 2-åring i 45 minuter för att han har ont i magen, det är mysigt, mindra mysigt är när barnet kräks, men det är sådant man får räkna med på en förskola =)
Varpå bio med Felicia, Jessica och Johan och såg "Luftslottet som sprängdes", superbra som förväntat!
På lördagen hämtade jag min pjäxor som nu är lagade och tog sedan en kort skidtur med Peter i öd. Men eftersom jag var förkyld så kändes det väldigt jobbigt. På kvällen spelades det spel, jag var förstås i det vinnande laget!
Idag åkte jag lite mer skidor. Det gick lättare idag så då åkte jag lite längre än igår. Har planerat in nästa skidpass på tisdag mellan jobb och möte. Går till farmor och duschar och äter middag före mötet.
Fick idag veta vart mitt favorit pannband var också: I Johans bil... Så nu var det ju onödigt att jag köpte ett nytt, men gjort är gjort.
Lindex huset brinner just nu, det är ju lite tråkigt, jag skulle ju dit imorgon och lämna tillbaka ett plagg jag köpt, jag får lösa det på något annat sätt...

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar