Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 13 januari 2010

Nu är det kört!!

Vaknade imorse och hade ont i halsen, snorig, ont i huvudet, hängig och helt slut... Men jag hade två samtal inbokade idag så jag kände att det bara var att åka på jobbet. Men på rasten ringde jag och avbokade spinningen, kände att jag inte var pigg nog för det, tyvärr. Spinningen är den enda träningen som jag ser fram emot. Skidåkningen är den värsta. Gruvar mig riktigt för "träningslägret" i Storhogna om några veckor. Inte så roligt att vara sämsta på plats med massor av folk jag inte riktigt känner. Det lär nog sluta med att jag skiter i passen och tränar själv istället, jag kan inte heller riktigt ta att bli åtsagd vad jag ska göra ibland, så åker jag fel osv., så lär jag nog skita i det. Kan vara roligt med tips, absolut, men det beror på sammanhanget lite.
Samtalen gick iaf väldigt bra, men det är alltid lite gruvsamt, speciellt om jag har något jag är lite fundersam över angående barnet. Men alltid lika roligt med nöjda föräldrar, och dessa var supernöjda, speciellt med inskolningen, som JAG hade =D

Tog en promenad hem i -22 grader, det var ganska kallt, men kände att eftersom det inte blev någon spinning så kunde jag ju iaf gå hem, det tog ca. 45 minuter idag.

//SARA

1 kommentar:

  1. klart samtalen gick bra, du e ju bäst! Trist att du blivit sjuk, piggare nu?

    kram Anna S

    SvaraRadera