Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 19 januari 2010

9 km!!

Jobbade idag, vilket jag gör alla dagar... =)
Åkte lite skidor efter jobbet. Jag hatar nedförsbackar, jag är livrädd hela tiden! I andra backen är det alltid isigt längs ner, och en kurva!? Idag var spåren helt utplånade där, så när jag såg det fick jag maxpuls och ramlade, rätt ner där det var som isigast. Jag ställde mig upp, borstade av mig och försäkrade mig om att ingen såg... =S Sedan stod jag en stund och hade superont och tyckte synd om mig själv, sedan fortsatte jag åka. 9 km blev det idag, är supernöjd med det!! Målet för själva vasan är att åka på 3 timmar, en timme/mil. Det kanske kan gå.
Sedan gick jag till farmor och duschade och åt mat, det var nice!
Efter det var det möte, och många möten är det framöver känns det som...

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar