Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 2 februari 2010

Helgen!

Det blir inte så mycket bloggande nu för tiden, men det är så att tiden mellan jobb, träning, mat och sömn inte alltid räcker till...
I helgen var vi i Storhogna. Fredagen började vi i Klövsjös elljusspår, där åkte jag 7.5km. På lördagen hade vi två teknikpass, stakteknik och diagonalteknik, väldigt bra och nyttigt när man som mig inte är en så van skidåkare. Det var sjuk jobbigt, jag har så kass kondition så jag var gråtfärdig ett antal gånger bara för att jag inte orkade och tyckte lite synd om mig själv... =) På lördagen hade vi dessutom -20grader, så jag var ganska så kall när vi kom in efter varje pass.
På lördagkväll var vi till hotellet och spaade lite, bubblade lite och drack någon drink.
På söndagen hade jag sån fruktansvärd träningsvärk och ont i halsen så det blev inget pass för mig, några till som hoppade träningen pga kylan, ont i axeln m.m.

Vi passade även på att anmäla oss till Vätternrundan, så nu blir även den av, och då är jag klar med min Tjejklassiker!

Blev lite dåligt med bilder tagna under skidåkningen, men jag kanske får några av Felicia *blink, blink*
Men här kommer någon bild iaf.


KRAM!

1 kommentar:

  1. Haha. Det ser ut som att jag har en jättehand! :D Tack för en toppen helg! Jag har börjat kolla upp lite ang. cykelläger. :P Ha det bra! Kram kram

    SvaraRadera