Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 4 februari 2010

Oj vilken vecka...

Den här veckan har det varit full rulle på jobbet och hemma.
Möte på måndagen, på tisdagen städade jag hemma, igår kom Johanna, Anna och Alfred hit och vi bokade flygbiljetter till Sthlm i maj, det ska bli superskoj! Idag stängde jag på förskolan. Men hela veckan har varit extrem, det känns som barnen har varit extra högljuda och klättrat på väggarna, och att jag har varit extra sur och grinig, samt haft ont i huvudet varje dag. Ingen träning har det blivit heller, jag har verkligen inte haft någon lust. Men imorgon och i helgen tänkte jag köra några längre pass och köra helt slut på kroppen.
Imorgon ska jag försöka hinna förbi Rut mfl.s utförsäljning, ska köpa några presenter, träna och kanske ta en lång promenad.

Nu blir det sängen och en bok!

Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar