Lilypie Third Birthday tickers

söndag 21 februari 2010

Jämna mellanrum

Det är med jämna (långa) mellanrum jag skriver här nu...
Men det är fortfarande mycket med jobb, träning, kurser och lite fritid...
Det blev en sväng skidor i måndags uppe i Änge, det kändes bra då, men jag är lite besviken på mig själv att jag inte har tränat så mycket som jag hade velat inför tjejvasan. Skulle ju vara roligt att prestera bättre än man tror, men så blir det nog inte. Om 6 dagar smäller det, snart 5... :S
Det ska bli väldigt skönt att få det gjort, då kanske jag kan börja åka skidor för att jag tycker det är skoj och en skön avkoppling. Funderar på att ge mig ut på isen någon helg snart, men då måste det bli lite bättre väder, är väldigt less på den här kylan nu!

Har iaf nyss varit och tränat, väldigt skönt, sprang ett intervallpass och styrketränade lite. Imorgon blir det spinning! =) Ska nog även ta en promenad hem från jobbet tror jag.

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar