Lilypie Third Birthday tickers

söndag 28 februari 2010

Tjejvasan!

Åkte ner till Mora i fredags efter jobbet med Felicia och vår "vallare" Ralf =)
Där bodde vi på en MC-klubb som heter Ramblers, ett toppenbra stället att bo på, jag kan verkligen rekommendera det! Även Karin och Daniel bodde där.
På lördagen (igår) var loppet, kan säga att det är det värsta jag någonsin har gjort. Jag har haft ont i mitt knä i ca. 2 veckor, i fredags var det svullet och vätskefyllt, kan bara säga att det inte blev bättre under loppet, jag funderade helt seriöst att skicka ett sms till Ralf efter en mil och säga att jag lägger ner för det gjorde så j-la ont! Men jag åkte lite till och vips så var ju halva sträckan gjord, så det blev hela loppet, men med en kass tid, jag hade verkligen hoppats och trott att det skulle gå bättre, men icke!
Nu, söndag, sitter jag här med ett ont knä, en väldigt ond hals, är riktigt förkyld, träningsvärk i hela kroppen och är riktigt besviken på min tid, men samtidigt väldigt nöjd att det är klart!! Så nu är det projektet ur världen, så till veckan startar jag tre nya projekt, ett är bland annat cyklingen till sommaren som vi redan är anmälda till. =)

Nu ska jag göra mina läxor till kursen imorgon, och städa lite.

Bilder från vasan kommer senare, jag glömde min kamera i Ralfs bil.

//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar