Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 10 februari 2010

Stressad

Är just nu stressad över allt och inget.
Vad konstigt det är när man känner sig riktigt stressad, det är som om man får ännu mindre gjort då...
Skidåkningen är inte alls rolig just nu, jag tar mig aldrig iväg och jag tror det beror på att jag känner en sån press att åka så mycket så det inte känns roligt. Jag tar mig inte ens iväg till Fristilen längre. Men i måndags kom jag hem 21.30, igår tisdag hade jag tvättstugan och idag hade vi möte igen... Men jag ska försöka åka lite i helgen och på måndag då jag är ledig.
Synd bara att jag fått så ont i ett knä, kan inte stå på knä längre, vilket märks väldigt väl på jobbet, inte många jobb man måste stå på knä på, men i mitt jobb är det väldigt jobbigt att inte kunna stå på knä. Fick ont efter jag sprang en timme i fredags... Inte bra...

Lite tv nu före sängen.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar