Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 7 april 2011

Disträ...

Jag är så otroligt disträ nu för tiden! Glömmer saker, har svårt att passa tiden, gör en massa saker jag inte ska göra när jag ska göra något annat, glömmer vad jag ska hämta/göra osv. Och det är INTE skoj! Jag är ju inte en sån person, jag är alltid i tid och väldigt organiserad oftast, hatar att vara så här! Hoppas det går över snart!! Har vägt Tove idag, nu är hon uppe i 4105g och vi behöver inte ge henne mat extra nu, utan hon får säga till när hon är hungrig, som det ska vara enligt mig! Men jag tänker fortsätta med ersättning på kvällarna så länge som jag ser att hon blir mer nöjd då. Ja, just det, jag fyller tydligen år idag... =) //Sara

1 kommentar:

  1. Amningskoma :P
    Nej men seriöst, jag vart exakt likadan! Och är lite fortfarande.
    Man har ju som annat att tänka på då man fått barn. Vette fan varför det blir så, men så blev det för mig med, och mina vänner som har barn säger samma sak. Vi kallade det för amningskoma.
    Pratade med mamma om det där också hon sa att det andra man kanske tyckte var viktigt innan man fick barn kanske inte är lika viktigt längre utan nu är ju barnet viktigast och det andra hamnar i skymundan, så så kan det ju faktiskt vara.

    SvaraRadera