Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 12 april 2011

För mycket för att det ska vara bra...

Kakor är supergott och det har funnits massor här hemma nu sedan Tove kom och jag fyllde år bara för att det ska finnas något om det kommer folk och hälsar på. Men nu har det blivit för mycket för att det ska vara bra. Eftersom jag har världens sämsta karaktär så kan jag ju inte låta bli dem, och det är ju inte så bra om jag vill gå ner i vikt. Så från och med imorgon ska jag försöka låta bli sånt på veckorna och unna mig godsaker på helgerna, för idag kan jag ju inte börja (har redan ätit massor). För helt kan jag ju inte vara utan det, för så bra karaktär har jag inte och jag måste ju få belöna mig med något =D Ska även vara lite hårdare med mina promenader, lite längre och i lite snabbare tempo. Får se hur det går... Kram!

1 kommentar:

  1. Åh, det där var som taget ur min egen blogg. Jagh ar oxå världens sämsta karaktär när det kommer till godsaker. Har inte den blekaste hur man ska låta bli det. Tycker man bara sväller och sväller för varje dag men har iaf börjat gå ut och gå nu igen. Tror att så länge man rör på sig så kan man ju unna sig det goda ibland. Helgerna typ...
    Nej jag har inga bra tips på hur man får bättre karaktär :P

    SvaraRadera