Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 12 april 2011

forts. Helgen

Hann aldrig skriva klart igår... På söndagen kom Jessica, Anders, Alicia och Jessica hit med blommor och ännu fler presenter till Tove. Att födas "is the shit", för jäklar vad mycket saker man får då! Trevligt med besök och vad sko det bli när Tove blir större, typ som Alicia, de är mer av en liten person då med egen personlighet. Idag har jag varit på stan med mamma och mina bröder och shoppat! Skulle ju inte köpa något till Tove hade jag tänkt, men det är svårt när det är halva reapriset överallt. Så hon fick tre bodysar och ett par byxor av mig, och mormor köpte leggings, jeansskjorta och en sommarklänning till henne. Själv så fick jag av mig själv en kofta, en t-shirt, två linnen, en tröja och 5 par strumpor. Nu ska jag försöka fixa lite mat då Tove vilar. //Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar