Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 6 april 2011

Oj...

Det går lång tid mellan inläggen nu, men jag har faktiskt inte tid. Och då jag kanske skulle ha tid så prioriterar jag andra saker som att sova, städa, tvätta, prata i telefon osv. Tove hade iaf gått upp för lite i vikt igen i måndags, så nu har vi hjälpt till med ersättning i några dagar, men bara på kvällstid då det är då det märks på henne att hon vill ha mer. Så nu ska vi dit imorgon IGEN! så nu hoppas jag hon har börjat gå upp lite bättre i vikt. Men att ge henne ersättning gör mig inget, vet att det finns de som aldrig skulle göra det, eller de som vill amma upp till ett år eller ÄNNU längre, det är inte jag riktigt! Men det viktigaste är ju att hon går upp i vikt och mår bra, sen hur det går till spelar ingen roll för mig. Vi har även kommit igång med våra dagliga promenader, i måndags inne i stan med Jessica, Alicia, Felicia, Eva och meja, och igår och idag själv här i Marieby. Det har även gått väldigt bra att vara själva, även om det känns lite tråkigt och vi saknar pappan =) Men han var hemma igår, så den där vardagslyxen som försvinner när man är själv med ett litet barn, den passar jag på att utöva när jag inte är själv, så som att ta en lång dusch! Nu ska jag väcka Tove för lite amning och ge ersättning, sedan hoppas jag hon vill sova igen. Hon har sovit väldigt mycket idag, så jag vet inte hur natten blir riktigt... //Sara (Förstår inte varför styckeindelningen försvinner när man publicerar ett inlägg)

2 kommentarer:

  1. Eller hur, mina inlägg blir också ganska jobbiga att läsa när man inte kan göra mellanrum längre... Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har samma problem, alltså med styckeindelningen. hur kommer det sig?

    SvaraRadera