Lilypie Third Birthday tickers

måndag 11 april 2011

Helgen

I torsdags blev jag grattad på kvällen, trevligt! Fick lite presentkort, blommor och mormor hade bakat lite till mig, även Tove fick paket så hon inte skulle bli "avundsjuk" när jag fick paket. =)
I fredags var vi på stan en sväng och var sedan iväg för att skriva på faderskapspappret. Tycker det är löjligt att man är mindre far till barnet för att man inte är gift då det föds. Kan man inte vara otrogen när man är gift?


I lördags gjorde jag och Tove en utflykt till barnens hus, tänkte jag skulle köpa en spargris till henne, men alla där var så fula så det blev ingen. Får kanske kolla i stan imorgon istället då vi ska in och shoppa nya kläder till mig, iiiiiiiii! Jag behöver verkligen lite nya kläder, även om vikten kanske inte är tillbaka så vill jag ju ha kläder under tiden också =) Jag beställde lite från HM igår också:


kanske inte bara saker till mig...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar