Lilypie Third Birthday tickers

söndag 28 oktober 2012

Helgen

Helgen har varit bra och dålig.
Det dåliga var att Tove fick en släng av magsjuka så den natten blev det inte så mycket sömn, jag trodde jag också skulle kräkas varje gång hon kräktes. Jag tycker att både bajs och blod är bättre än kräk, men nu är hon frisk så jag hoppas det dröjer länge till nästa magsjuka. Helt otroligt att hon fortfarande inte har någon dag hon varit hemma och sjuk från förskolan.
Det bra med helgen var att jag fick shoppa lite. Det blev ett par nya skor på stan och när jag kom hem klickade jag hem lite saker från nätet.
Dessa skor blev det från Timberland,
så varma och sköna!!!

Hoppas dessa blir bra att träna i nu när jag
 inte tycker 3/4-byxor är så sköna på vintern.

Hoppas även att detta linne är skönt =)
Kan avsluta att berätta att mina mål som jag skulle ha de sista två veckorna av oktober har det gått sådär med. Ett var ju att jag skulle dricka mer vatten för att kanske slippa huvudvärken. Detta har jag varit riktigt duktig på och huvudvärken har varit betydligt bättre och inte så ofta som förut.
Mitt andra mål att jag skulle hinna med och träna 6ggr ca. 3/vecka, har inte alls gått, jag har tränat, men inte så många gånger, tror det bara blev 2 eller 3ggr. Helt värdelöst! Visst, månaden är ju inte slut än, men jag hinner ändå inte med mitt mål.
Så nu ska jag försöka ta nya tag till nästa månad och kommer snart med mina mål för November månad, ska bara fundera klart först och försöka att inte sätta för svåra ouppnåeliga mål.


Imorgon blir det först reflektion, sedan en kort inskolning av ett nytt barn och efter det åker jag till OSD och ska lyssna på lite folk som pratar, tror jag =) En fullspäckad dag, men rolig tror jag!

//Sara

2 kommentarer:

  1. Gud vilka snygga skor!! Vart hittade du dom? Fanns dom i andra färger?

    SvaraRadera
  2. Jag köpte dom på Sportringen på Kärnan, jag såg inte några andra färger så jag vet inte... Så skönt att äntligen ha hittat ett par jag gillar!! =)

    SvaraRadera