Lilypie Third Birthday tickers

lördag 13 oktober 2012

Shoppat

Idag har vi varit på stan och shoppat. =)
Tove fick en täckdress, byxor och jacka, samt en "rånarluva" och en mössa som var för liten =). Hon totalvägrar att prova mössor som knäpps under hakan, men jag bestämde att hon behövde en sån då de går ner över kinderna och hon har väldigt känsliga kinder. Iaf, så provade vi den hemma och den var lite för liten, så jag ska byta den till en större storlek till veckan.
Jag köpte en baddräkt så jag kan hänga med Tove till badet framöver. Även en stickad "klänning" från Do-It fick följa med mig hem, tror jag ska ha den på begravningen, och massor av fler gånger då jag verkligen gillade den!
Vi fikade också, allt som allt så var det en superbra dag på stan.




Mycket rosa blev det, men bara för att det inte fanns hennes storlek av andra färger.

Hemma sedan så plockade vi in lite saker inför vintern. Så som grill, utemöbler, cykel, Tove-saker och hennes Bobby-Car. BC:n har jag tvättat med såpa så nu är det en inne-leksak.
Vi har ätit god pepparbiff med god hasselbackspotatis och sitter nu i soffan och bara tar det lugnt.

En helt underbar lördag tycker jag att det här har varit!
Hoppas jag får fler lika bra helger, känner att jag behöver det nu.


//Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar