Lilypie Third Birthday tickers

måndag 29 oktober 2012

Olof Röhlander

Idag har jag varit på medarbetardag på OSD, där lyssnade vi på lite olika människor, men den som påverkade mig mest var Olof Röhlander. En helt fantastisk föreläsare. Rolig, vettig och som hade ett bra budskap. Kan inte riktigt återberätta allt han sa, men i korta drag var det att man påverkar sin dag själv och "tänk om det blir som man tänkt sig", Tänker man att dagen blir bra så blir den kanske det... osv. Funderar på att köpa hans bok "Det blir alltid som man tänkt sig".
Så jag säger till alla som får möjligheten att lyssna på honom att göra det! Superb!

"Framrutan är större än backspegeln"
"Man sätter sina egna mål"

En superbra dag som jag tror att jag avslutar tidigt med en bok eller tidning.

1 kommentar:

  1. På mitt jobb har dom oxå varit iväg på medarbetardagar. Alla säger att det var såååå bra!
    Synd att vi vikarier inte fick möjlighet att komma iväg på det.

    SvaraRadera