Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 7 november 2012

Inte glömt

Jag har inte glömt bort bloggen, tänker på att skriva i den flera gånger per dag. Men när väl tillfället kommer så har jag inget att skriva. För vad ska jag skriva, en massa gnäll? Typ det som hänt idag: Sovit skitdåligt, trött, ont i bröstkorgen, jobbat, städat och inte hunnit med allt jag skulle behöva göra. Samt inte tränat...

Att jag aldrig tränar nu för tiden mår jag skitdåligt över, att jag har så kass karaktär  För det är ju bara mitt fel att jag aldrig tar mig iväg. Visst skulle det underlätta om det kom en person typ 5 dagar i veckan och sa nu är jag med Tove, ÅK och träna, samt så skulle det vara lättare om möjlighet att träna före jobbet fanns... Jag tycker ju att det är roligt, men det är alltid något annat,eller också så är jag trött, sjuk eller har ont någonstans. Allt detta kanske skulle kunna försvinna med träning, men den blir ju aldrig av så....
Skulle vilja ha ett mål och någon som verkligen hjälper mig att nå det.

Lika bra att sluta tänka på träning, för det händer ju aldrig.


Så, nu blev det ett inlägg som är lika tråkigt som alla andra jag gör.

1 kommentar: