Lilypie Third Birthday tickers

måndag 12 november 2012

...

Blir man glad när man lägger och Tove och sedan vaknar upp några timmar senare, den tiden man tänkt lägga sig?! NÄ! Hela kvällen borta, jobba, äta och sova. Inget liv överhuvudtaget.

Imorgon är jag och Tove iaf lediga. Jag kände för att vara ledig efter en rätt så intensiv tid på jobbet så jag tog en semesterdag imorgon. Vi ska en sväng till Änge och hälsa på mitt gamla jobb, ska även försöka hitta någon julklapp. Tove är i stort sett klar, Julklappar från Tove till mor- och farföräldrar är nästan klara, plus att någon till är klar. Så det är ju bara ALLA andra kvar, typ 10 personer till!! Och noll idéer...

Sen när Peter kommer hem imorgon är det föräldramöte på Toves förskola. Ska faktiskt bli riktigt skoj att få gå på ett föräldramöte och INTE vara den som håller i det =)

Jaha, bara att gå och lägga sig nu då. Hade tänkt göra lite övningar på min balansboll som jag köpte i helgen, men inte nu 3min innan sängen...

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar