Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 20 november 2012

Julklappsbekymmer

Åh, vad jag tycker det är svårt att komma på julklappar i år. Den enda som var riktigt lätt var Tove.

För vad köper man till någon som redan har allt, eller köper själv det den personen vill ha, eller vad köper man till någon som är kräsen på vad som är rätt/blir bra?

Barn brukar vara lätta, men inte ens det tycker jag var lätt i år.  Och dessa som är mellan barn- och vuxenålder, leksaker är för barnsligt och kläder ska vara coola, och oftast rätt dyra... Det är ju rätt sällan barn och ungdomar nu för tiden önskar sig saker till normala priser. Och jag har ju som alla andra år, rätt många att handla till, så pengarna rinner iväg iaf.

Kanske hittar något imorgon då jag ska på stan en sväng. Visst Tove är sjuk, men jag tror inte hon blir sämre av att sitta i vagnen då jag kikar runt lite samt klipper mig som jag hade inbokat imorgon. Kanske även kan hitta något när jag ska på Hobbykvällen på stan den 29, och då kan det ju bli lite rea också =)

2 kommentarer:

  1. Vad är Hobbykvällen för nåt?

    SvaraRadera
  2. Vi som är anställda av kommunen är bjudna till några affärer i östersund, typ hobbyboden, lekplaneten, någon bokaffär osv. Där får vi 20% rabatt och sedan gratis fika på Törners.

    SvaraRadera