Lilypie Third Birthday tickers

torsdag 22 november 2012

Inget bak

Idag blir det inget bakande av lussebullar som jag hade tänkt. Jag handlade allt som behövs igår, men känner idag att jag måste vila för att orka jobba imorgon.
Är riktigt förkyld, ont i halsen, hostig och hes. Så idag blir det te, nässpray och frukt istället för bakning.

Tur att Tove är så snäll så jag faktiskt får vila. Idag är föresten hennes ögon nästan helt bra, men det behövdes att vara hemma en hel vecka för att få bort den här ögoninflammationen.
Hon var försten grymt duktig igår när jag klippte mig, hon satt i sin vagn med en klubba hela tiden och var supernöjd. Bästa Tove! Det märks att hon har varit med på i stort sett allt vi gjort sedan hon föddes, för hon anpassar sig efter varje situation och klarar sig väldigt bra själv. Alltid Go och glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar