Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 20 november 2012

Jag är kvar...

Jag är kvar, men bloggen är inte direkt prio ett. Dagarna går åt till jobb, äta, städa, vara med Tove och sova.

Och just nu är Tove sjuk. Ögoninflammation. hosta, snorig och täppt  hemma hela veckan med henne, fast på fredag ska jag jobba för då är Peter hemma. Jag kan väl inte direkt påstå att jag är piggast i världen heller, men jag överlever, har varit sjukare än så här =)

Funderar på om jag får till att baka lite lussekatter på torsdag, fast om hon är lika knäig som hon är nu så går det inte... Handlar nog iaf ingredienserna imorgon och ser när tid ges.

Skulle behöva 10 armar till för tillfället om jag ska hinna med allt som behövs göras, samtidigt så när Tove sover och jag har möjlighet att göra precis vad som helst så prioriterar jag slapp i soffan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar