Lilypie Third Birthday tickers

söndag 14 oktober 2012

Träna?

Jag måste verkligen komma igång med min träning igen. Jag tror att jag skulle bli mycket piggare, må mycket bättre och bli på bättre humör. MEN, jag hittar inte någon motivation mitt i min förkylning som aldrig verkar vilja försvinna. Så det verkar som jag får börja träna trots att jag är förkyld.

Jag har två mål under resten av oktober månad.
1. Jag måste bli bättre på att dricka vatten. För jag tror att det är största boven till min konstanta huvudvärk. Och slipper jag den så kommer jag att bli piggare och gladare.
2. Komma igång att träna igen. Minst 6 pass under oktober, typ 3st/vecka. Och det spelar ingen roll om det är hemma träning, promenader, löppass, styrketräning etc. Bara jag rör på mig och gör något.

Så jag får passa på att träna när Peter är hemma på tisdagar, torsdagar och på helgerna. Inte så svåra mål den här månaden, men jag tänker klara av detta mål, jag tror min självkänsla behöver ett lätt mål jag klarar av den här månaden, och jag får göra dem svårare och svårare för varje månad.
Tänker även att jag efter varje månad berättar här på bloggen hur det går och vilket/vilka nya mål jag har inför nya månader. Så det ska jag försöka komma ihåg... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar