Lilypie Third Birthday tickers

söndag 21 oktober 2012

Söndag

Oj, vilken överraskande bra helg det här varit. Jag hade inte så stora förhoppningar efter veckan som varit och fredagen med begravning. Men dagarna har känts långa, på ett bra sätt. Vi har umgåtts och gjort roliga saker tillsammans. Ätit god mat och jag har känt mig utvilad för första gången på länge.
OCH, idag tog jag mig iväg till gymmet, första gången på länge. Jag träffade Felicia där och körde rodd i 10min, sedan blev det biceps, triceps, ben och mage, jag avslutade med 10min till på roddmaskinen och sedan 15 min på löpbandet i nästan max lutning i intervaller. VÄLDIGT SKÖNT och välbehövligt. Nu hoppas jag att det blir mer ofta än vad det varit de sista veckorna. Men jag hoppas även på att jag ska ta mig iväg på lite powerwalks, det finns ju nästan inget skönare än promenader i härlig höstluft!

Imorgon kommer mamma och lillebror hit och är barnvakt då jag ska på möte, igen... Men jag hoppas på att det blir ett bra möte.

1 kommentar:

  1. Härligt att läsa att helgen blev bättre än förväntat för dig, trots jobbig vecka och begravning.
    Nu kan det bara bli bättre!
    Hoppas det ordnar sig på jobbet och att du kommer igång med träningen igen som du vill.
    Kram!

    SvaraRadera