Lilypie Third Birthday tickers

lördag 5 januari 2013

2013

Nytt år nya möjligheter. =)
Blogglusten är inte på topp, men något kort ska jag väl kunna få till.
Vi hade en superbra nyårsafton med god mat, roliga lekar inomhus och utomhus, fina raketer och ett av de bästa sällskap man kan få! Bilder kanske kommer senare.

Jag har jobbat alla mellandagar, vilket jag kanske ångrar lite nu i efterhand, det hade ju varit skönt med någon slags ledighet, men det gick ju bra. Nästa jul och nyår är jag nog ledig.

Har funderat på några småprojekt jag har tänkt att jag ska prova på, men det blir inte än, måste komma igång med lite vardag först. Men jag har iaf tänkt ut några mål som jag ska ha varje månad så i slutet av varje månad skriver jag upp vad nästa månads projekt blir och uppdaterar sedan under månaden hur det går och vad som inte går så bra =) Men det kommer nog att vara mat- och träningsrelaterat.

Idag var vi och shoppade lite på stan. Hjälm, kläder, en väckarklocka/klockradio (då jag efter två ofrivilliga sovmornar med både gamla och nya telefonen inte litar på att den väcker mig), ny utomhustermometer, ansiktscreme, badskum och lite andra småsaker.
Här är några bilder på det som shoppades, och herregud vad pengar det går åt till lite shopping.
Lekhjälm till Tove på Stadium

Tröja till mig på Stadium

Lång träningstopp på Stadium

Wakeuplight till mig på Clas Ohlsson.

Imorgon är en ny dag, den kanske bjuder på en promenad och kanske lite lek i kärringbacken med Tove.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar