Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 8 januari 2013

Ghaaaaa!!!

Åh vad gott det skulle ha varit med godis idag! Men jag tackade nej på jobbet och sket i att äta hemma nu med när Peter tog fram en massa godsaker. Men Jävlar vad gott det skulle vara!

Tror det är absolut sämsta tiden att göra ett sånt här projekt nu efter jul då det finns två chokladaskar hemma, skumtomtar, knäck, chokladkakor, bullar, kakor m.m. Tror aldrig vi har haft så här mycket onyttigt hemma samtidigt.... Bra timing!!

Imorgon blir det inskrivning på gym24 under rasten och ev ett pass efter kvällsmöte på jobbet. Jag har bestämt mig för det stället nu idag och nu kan inget ändra mig. Jag borde ha lättare att komma iväg på träning där då det inte är några tider att passa, men BORDE är nyckelordet...

Imorgon ska jag prova en omelett med kokosmjölk och spenat, tror det kan bli gott!


//Sara

1 kommentar:

  1. Jag har varit så stört sugen på den oöppnade chipspåsen som ligger i skafferiet och after eighten i skåpet på jobbet...jag vet hur det känns... Jag bad Jessica att hångla med mig efter att hon käkat två after eight

    SvaraRadera