Lilypie Third Birthday tickers

söndag 20 januari 2013

Sköna söndag

Jag började dagen med lite träning på gymmet. Det blev ett intervallpass med 10 st 1 minuters intervaller, två av varje hastighet, 9-9.5-10-10.5-11, 30 sek vila mellan då jag ställer fötterna på sidan. Sedan blev det ett ryggpass och jag avslutade med rodd, svetten bara forsade, precis som det ska vara.
Lite senare åkte vi till Peters pappa och lämnade en bilstol då de ska hämta Tove på förskolan imorgon då det kör ihop sig lite för mig och Peter. Oj, vad jag uppskattar all hjälp vi får med Tove. Vi löser ju det mesta själva, men det känns skönt att det finns så många som vill hjälpa till.
Hemma sedan städade vi och sedan lagade jag en supergod kycklingsoppa som jag fått recept av en från jobbet, recept kommer när jag sitter vid datorn.,

2 kommentarer: