Lilypie Third Birthday tickers

måndag 14 januari 2013

Helgen

Den här helgen har varit superbra!
Storsjöbadet på lördag med familjen var riktigt roligt. Tove älskar det och flyger fram i kanorna och vill bara mer och mer. Så det var trevligt som omväxling då det blivit djungelhuset en del för Toves del. Hon älskar ju att vara där också, men jag tror att storsjöbadet är både smidigare och roligare för föräldrarna, iaf så tyckte vi det. Och på badet är vi alla tillsammans hela tiden, på djungelhuset blir det mer att man turas om att klättra med henne och den ena föräldern får sitta och vila lite, för där blir man svettig av allt klättrande. =)
Sedan på kvällen så var vi till grannarna och spelade kort, och det var länge sedan vi hade gjort det, men lika roligt och trevligt som vanligt var det. La mig runt 3 på natten, och då måste det ju ha varit en bra kväll =)

I går, söndag, var en väldigt lugn dag. Vi var bara hemma och lekte samt att jag var iväg och tränade lite. Det blev en sväng med intervaller på löpbandet, 10minuter i roddmaskinen, ben med utfall, upphopp och benböj, sedan strosade jag runt lite och kikade på maskinerna då det var många maskiner som jag inte riktigt känner igen, men nu tror jag att jag har koll på alla och har i och med det lite lättare att kunna lägga upp min träning.

Har jobbat idag och har tyckt att det har varit en riktigt bra dag, precis som många dagar på mitt jobb är. Satt en dag förra veckan på lunchen och bara kom på vad nöjd jag är med mitt jobb, för tillfället finns det inget annat jobb jag skulle kunna tänka mig.

Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar