Lilypie Third Birthday tickers

måndag 3 februari 2014

Bra för själen

Det här har varit en dag som har varit bra för själen.

Det blev ingen träning, bara ett besök på gym24 för att lämna in min friskvårdsrekvisition, så nu betalar jag 49:- i månaden ett år till.

Och bortsett från att det inte blev någon träning så har allt varit så perfekt idag.
Jag har varit på bra humör, vädret har varit fantastiskt (älskar mitt jobb lite extra sådana här dagar), Tove blev superglad när jag hämtade henne och hon har varit världens goaste hela kvällen, vi åt god mat (rester från igår, så snabbt gick det också), jag har yogat 50 minuter vilket alltid är skönt, fick ett trevligt sms så nu ser jag fram emot helgen med goda vänner och nu är det Familjen annorlunda på tv.

Kan det bli bättre?!

Vad som händer i helgen vet jag ju förresten inte, fick ju bara ett sms från Johanna och Anna om vilken tid jag ska vara klar och vad jag ska ha med mig, men jag tror nog att jag kan vara helt säker på att det blir trevligt, det brukar vi iaf ha. Så nu vill jag ha helg!

Lite bilder från våra år tillsammans =)

Johanna försökte introducera yoga för mig
men jag fastnade för det många år senare...

Många kvällar på stråket har det blivit!

Många middagar ute... Och även tillsammans med andra,
som här med Anna och resten av vår klass i H-sand.

Examen!!

Det finns säkert 100-200 bilder på mig och Anna som är
tagna under åren, och alla har vi tagit själva, så vi vet att
de blir bra.   =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar