Lilypie Third Birthday tickers

söndag 2 februari 2014

Mysig söndag

Sovmorgon - check
God frukost - check
Träning - check
God lunch - check
Utelek med Tove - check
Mysfika - check

Jag har haft en riktigt bra start på den här söndagen.
Träningen gick riktigt bra. Det blev ett intervallpass med lutning, lägsta 8 högsta lutning 15. Avslutade med ett ryggpass då det blir mycket hemmaträning den här veckan och ryggen tycker jag är svårast att träna hemma.
Jag åt en god chiapudding med chaismak tillsamman med hallon och lite jordnötssmör till lunch.
Tove fick åka lite skidor och hon imponerar mer och mer för varje gång.

Nu har vi precis druckit lite kaffe och ätit någon sötsak som jag köpte på Tages efter träningen, så nu ligger jag väl plus minus noll... :-D

Nu blir det strax ett yogapass för att sträcka ut kroppen lite.

Bjuder på lite bilder från dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar