Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 4 februari 2014

Effektiv dag

Oj, vilken bra och effektiv dag jag har haft idag.

Klockan ringde 4.45, upp och fixa frukost för att ta med till jobbet, duscha och fixa mig och Tove.
En superbra dag på jobbet och en glad tjej på förskolan som det numer aldrig händer några olyckor för, så när personalen berömmer henne blir man ju lite extra glad och stolt.
När jag hämtat T åkte vi och handlade lite smått och gott.
Hemma tränade jag mage och ben, jobbigt var det men jag tog nog inte ut mig så mycket som jag skulle ha kunnat gjort, vilket ofta är risken när jag tränar hemma...
Tog ett bad med ljudbok, städade och dammsög alla rum och sedan fixade jag och T go middag, fetaostfyllda biffar och sötpotatisklyftor, SÅÅÅ GOTT!!
Efter middagen Yogade jag 40min och sedan vek jag en massa tvätt.

Så vad ska jag göra imorgon då??
Tja, inte så mycket kvar, men ett besök till folktandvården för att byta tandläkare till T och kanske ett träningspass... Kanske även tar fram lite pärlor och "pärlar" lite med T.

Nu är det mystid i soffan med en kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar