Lilypie Third Birthday tickers

måndag 10 februari 2014

Ljust

Äntligen börjar det bli ljust ute!
Det är någorlunda ljust när vi åker hemifrån och idag var det även ljust 16.45 när jag slutade. Ljuset är verkligen något jag behöver nu och har saknat. För hur mysigt det än är med tända ljus och mörker så blir jag på bättre humör och piggare av ljusare tider.

Trots en sen hemkomst idag, 17.20, så hann jag med att fixa en laxomelett, köra ett benpass, ta en lång skön dusch, mysa med Tove och ta ett yogapass efter hon somnat.
Jag vet att det är två tuffa veckor som kommer nu så det är bäst att hitta de få stunderna till träning som ges, då det kommer att vara mycket jobb och inga tidiga dagar... I helgen hoppas jag få hitta på något roligt med Tove och Peter och kanske komma iväg för att åka lite skidor eller någon annan träning. Fast jag tror att det skulle kännas fint att avverka några kilometer i spåret.


Nu väntar sängen!
God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar