Lilypie Third Birthday tickers

fredag 21 februari 2014

Vabruari

Inget vab för vår familj sedan Maj! Helt otroligt att Tove varit frisk så länge nu. Dock har jag varit sjuk en del dagar och är även det nu...
Förkyld, trött, frusen och ingen ork i kroppen. Det kom så plötsligt, mådde super på morgonen i måndags och på kvällen var en riktig förkylning ett faktum, men jobbade på tisdag och onsdag, men sedan gick det inte längre...
Men för en gångs skull mår jag inte det minsta dåligt för att jag inte kan träna, jag har kommit igång så bra nu så jag vet att jag kommer att fortsätta träna direkt då jag känner att kroppen är redo. Jag kommer inte att leta ursäkter för att slappa i soffan. Det känns bra!!

Tråkigt med tråkiga sporter på os bara... Curling och hockey är jag inte det minsta intresserad av! Men ser fram emot skidåkningen under helgen!
Väntar även på ett samtal under dagen som jag längtat efter sedan i söndags, alltid roligt att få höra om bebisar och förlossningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar