Lilypie Third Birthday tickers

måndag 9 mars 2015

Fullt upp

Den här veckan är det ganska fullt upp, men bara med roliga saker, typ.
Utöver en hel del städning som måste göras här hemma, så ska vi  till Änge och äta tårta ikväll, imorgon ska jag till frisören för att färga och klippa mig, onsdag fyller tove år och någon kommer för att gratta då och några kommer under helgen, på torsdag ska jag på fotbehandling, vilket ska bli så skönt då jag knappt tar mig ner till mina fötter för tillfället 😊
Och det blir kanske så att Peter inte kommer hem något under veckan så då blir det att fixa det själva för mig och Tove, men det går säkert. En bra kvinna reder sig själv eller vad man brukar säga... 😁 Fick ju till exempel börja min morgon med att fixa avloppet i badrummet som har krånglat lite i slutet,  men ju fungerar det klockrent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar