Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 25 mars 2015

Mycket bra dag

Oj, vad vi har hunnit med mycket idag. Sen frukost efter sovmorgon, ett snabbt besök på jobbet innan obligatorisk träff på mvc, där allt såg bra ut, men hon tyckte lite synd om mig eftersom bebisen aldrig vill sjunka ner och gör otroligt ont i mina revben.
Sedan tog jag och Tove en lång lunch på McDonalds innan vi åkte på elgiganten och köpte ny telefon till mig, en z3:a blev det, uttalande om den kommer när jag har hunnit använda den mer.
När vi kom hem fixade vi med lite påskris,  målade lite med vattenfärg, kikade på telefonen, städade, betalade räkningar och slappade i soffan.

Och nu blir det lite frukt till kvällsfika och sedan sängen för den yngre damen. Hon har för övrigt fått vara hemma i veckan, förutom måndag då hon var där i tre timmar, då hon är lite snorig och så fruktansvärt mysig så jag vill vara med henne hela tiden. 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar