Lilypie Third Birthday tickers

onsdag 4 mars 2015

Sportlov

Min tanke var att ge tove  ett roligt sportlov så vi tog ledigt den här veckan. Då är det lite extra tråkigt att min kropp inte orkar lika mycket som mitt huvud vill göra.
I måndags fick hon bestämma vad vi skulle göra och hon bestämde att hon ville vara hemma och mysa under filten, så det gjorde vi, samt att vi bakade chokladglass,  eller hon gjorde smeten och jag fick rulla dem då hon inte vill bli kladdig... ☺
Igår åt vi lunch på tages och sedan blev det lek på mitt jobb innan vi träffade Johanna och Anna och åt middag i häggenås,  vi hade en toppen,  dock var det nog mer vad jag ville göra än vad hon ville...
Och idag då... fyraårs-kontroll, mvc och kalas i Änge för Andreas som fyller år. När vi kom hem sedan så var jag helt slut och har bara sovit och legat i soffan = världens tråkigaste mamma...
Fyraårs-kontrollen gick iaf superbra, hon fixade alla små konstiga saker hon skulle göra, vikt, längd och syn var det inga konstigheter med. Med mig och bebisen var det väl också bra,  jag hade lite högt blodsocker men inget som vi ska göra något åt, ska bara kolla det ingen om två veckor. Just nu vill jag bara att den här graviditeten ska vara över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar