Lilypie Third Birthday tickers

tisdag 10 mars 2015

Vilken dag!

Vilken bra dag det här har varit!
Började med en lång frukost, då jag kunde sitta och njuta av mitt te hur länge som helst, Tove var superkramig när hon vaknade,  och det är så mysigt. Älskar att inte behöva väcka henne på morgonen att hon får sova hur länge hon vill och vaknar därmed go och glad varje morgon.
Sedan åkte hon till förskolan runt 10 och jag åkte vidare till stan. Där shoppade jag lite presenter till bästa Tove och fick även jag lite lyx i form av klippning och färg på Salong Jenny & Jessica, jag blev nöjd som vanligt, älskar att få klippa mig och fräscha till håret. Sedan åt jag och tove mysmellis hemma i soffan, jag dammsög, skurade, vek tvätt och slog in paket.
Vi avrundade med god mat, sushi till mig och raggmunkar till T. Sedan mös vi framför tvn tills det var dags för henne att gå och lägga sig, så när hon somnat fixade jag med ballonger och lite typ "girlang" sak som hon ville ha på sitt kalas. Hon ville egentligen ha en banderoll, vet inte vart hon fått det ifrån, men jag hittade lite finare girlanger som det fick bli istället.

Vaknade föresten imorse med superuppsvälda fötter, så nu har det börjat också... 🐘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar